Продаж тільки від 20 л
Опис продукту
Двокомпонентне неорганічне цинкэтилсиликатное покриття, отверждаемое вологою. Спеціально розроблене покриття для вантажних танків і резервуарів, що володіє відмінною стійкістю до різних вантажів. Використовується тільки в якості одношарової системи при експлуатації в умовах навколишнього атмосфери або занурення в рідину. Може використовуватися для якісно підготовлених поверхонь з вуглецевої сталі. Може наноситися при температурі поверхні до +5°C. Продукт відповідає вимогам ASTM D520 (цинковий порошок типу II).
Типове застосування
Спеціальна одношарова система покриття вантажних танків. Особливо підходить для танків зберігання прісної води та метанолу.
Схвалення та сертифікати
Схвалено Норвезьким Інститутом охорони Здоров'я для використання в контакті з прісною водою. За запитом можуть бути надані додаткові сертифікати і схвалення.
Кольори
сірий
Опис продукту
Властивість |
Випробування/Стандарт |
Величина |
Сухий залишок (за обсягом) |
OCCA Monograph No. 4 |
67 ± 2 % |
Рівень глянцю (GU 60 °) |
ISO 2813 |
матовий (0-35) |
Температура спалаху |
ISO 3679 Method 1 |
16 °C |
Щільність |
визначається шляхом розрахунку |
2,59 кг/л |
ЛОС-США, Гонконг |
США ЕРА метод 24 (тест) |
500 г/л |
ЛОС-Євросоюз |
IED (2010/75/EU) (розрахунок) |
538 г/л |
Зазначена інформація дійсна для продуктів фабричного виробництва. Невеликі зміни можливі в залежності від кольору покриття.
Наведені дані дійсні для змішаної фарби.
Опис ступеня глянцю: згідно з концепцією Jotun Performance Coatings.
Товщина одного шару
Рекомендований діапазон товщин
Товщина сухої плівки |
75-170мкм |
Товщина сирої плівки |
110-250мкм |
Теоретична укривистість |
8,9-3,9м2/л |
Підготовка поверхні
Для забезпечення належної адгезії до попереднього продукту всі поверхні повинні бути сухими і чистими.
Вимоги до підготовки різних поверхонь
Підготовка поверхні
Поверхня |
Мінімальна |
Рекомендується
|
Вуглецева сталь |
Sa 2½ (ISO 8501-1) з профілем поверхні від Fine до Medium G (ISO 8503-2)
|
Sa 2½ (ISO 8501-1) з профілем поверхні від Fine до Medium G (ISO 8503-2)
|
Нанесення
Методи нанесення
Продукт може наноситися наступними способами
Розпилення: Використовувати повітряне або безповітряне розпилення.
Кисть: Рекомендується для смугової фарбування і фарбування невеликих площ. Необхідно забезпечити номінальну товщину покриття.
Валик: Валиком забарвлюються тільки голубницы, вирізи малого діаметра, невеликі труби і т. п.
Співвідношення компонентів при змішуванні (за обсягом)
Tankguard Zinc Comp A |
3части(їй) |
Jotun Zinc 100 Comp B |
1 частини(їй) |
Розріджувач/очисник
Розчинник: Jotun Thinner No. 25
Параметри повітряного розпилення
Діаметр сопла (дюйм/1000): |
17-23 |
Тиск на соплі (мінімальний): |
100 бар/1400 фунт/кв. дюйм |
Час висихання й полімеризації
Температура підкладки |
5 °C |
10 °C |
15 °C |
23 °C |
30 °C |
40 °C |
Висихання до зникнення отлипа |
1 h |
45 хв |
45 хв |
30 хв |
27 хв |
20 хв |
Висихання до твердої плівки, допускає переміщення людей |
1.5 h |
1 h |
1 h |
45 хв |
35 хв |
30 хв |
Висихання/полімеризація, достатні для експлуатації покриття |
8 д |
6 д |
96 h |
48 h |
34 h |
18 h |
Висихання/полімеризація, допускають експлуатацію покриття в морській воді |
5 д |
3 д |
60 h |
36 h |
27 h |
16 h |
Зазначений час висихання визначено при відносній вологості 80% в період нанесення і висихання. При підвищенні вологості швидкість сушіння збільшується і навпаки.
При нанесенні і в період висихання покриття необхідно ретельно контролювати температуру і відносну вологість в танку. Підфарбовування можна виконувати безпосередньо після нанесення основного шару (переважно до його висихання). Підфарбування допускається після завершення полімеризації основного шару, однак якщо на поверхні покриття утворилися цинкові солі, то їх необхідно попередньо видалити. Якщо підфарбування виконується на полимеризовавшееся покриття, то слід додати розчинник Jotun No. 25 в кількості 15%.
Для забезпечення впливу високої вологості на всі поверхні необхідна вентиляція (циркуляція вологого повітря).
Для повної полімеризації покриття відносна вологість повинна бути не менше 60% при температурі 23 °C. Для забезпечення повної полімеризації при знижених температурах вологість повинна бути збільшена. Для забезпечення впливу високої вологості на всі поверхні необхідна вентиляція.
Висихання до зникнення отлипа: стан плівки, коли при невеликому натисканні пальцем на покритті не залишається відбиток, і покриття не є липким.
Висихання до твердої плівки: мінімальний час, після закінчення якого покриття може витримувати переміщення людей по ньому без жодних відбитків і пошкоджень.
Висихання/полімеризація, достатні для експлуатації покриття: мінімальний час, після закінчення якого покриття може піддаватися впливу заданої середовища.
Висихання/полімеризація, що допускають експлуатацію покриття в морській воді: мінімальний час, після закінчення якого покриття може бути безповоротно занурене в морську воду.
Час індукції і життєздатність
Температура фарби |
10 °C |
15 °C |
23 °C |
30 °C |
40 °C |
Життєздатність |
12 h |
8 h |
8 h |
6 h |
3 h |
Стійкість до впливу високої температури
|
Температура |
|
|
Постійна |
Пікова |
Суха навколишнє середовище |
400 °C |
540 °C |
При контакті з рідиною, (морська вода) |
60°C |
70°C |
При контакті з рідиною, сира нафта |
70°C |
70°C |
Тривалість пікового періоду не більше 1 години.
При зазначеній температурі захисні властивості покриття не змінюються, однак, зовнішній вигляд покриття може бути порушений.
Слід зазначити, що, перебуваючи в рідині, покриття стійке при різних температурах, однак, ступінь стійкості залежить від типу рідини і характеру контакту з нею (постійний або мінливий). Термостійкість визначається всією системою покриття. При використанні в складі системи переконайтеся, що всі покриття, що входять в систему, мають рівнозначну термостійкість.
Додаткова інформація
Для забезпечення стійкості до впливу вантажу і довговічності покриття можна використовувати наступну процедуру (виконується після завершення полімеризації покриття):
- Виконати розпилення морської води (прісної) на покриття і залишити танк закритим. Повторити розпилення води 3-4 рази протягом 48 годин.
- Видалити воду і дати цистерні висохнути.
- Після повного осушення танка промийте його прісною водою (при необхідності).
- Після завершення процедури наявність солей цинку білого кольору не чинить несприятливого впливу на експлуатаційні властивості покриття.
Стандартна упаковка
|
Обсяг (літри) |
Об'єм контейнера (літри) |
Tankguard Zinc Comp A |
7.8 |
10 |
Jotun Zinc 100 Comp B |
2.6 |
20 |
Указанные выше значения действительны для заводских цветов покрытий. В зависимости от требований местного законодательства на отдельных территориях могут использоваться контейнеры с другими характеристиками.
Хранение
Продукт должен храниться в соответствии с национальными правилами. Контейнеры с материалом хранить в сухом, прохладном и хорошо вентилируемом месте вдали от источников тепла и воспламенения. Контейнеры держать плотно закрытыми. Соблюдать осторожность.
Срок хранения при 23 °C
Tankguard Zinc Comp A |
6 |
месяца(ев) |
Jotun Zinc 100 Comp B |
48 |
месяца(ев) |
У деяких країнах відповідно до вимог місцевого законодавства термін зберігання лакофарбових матеріалів може бути зменшений. Зазначений вище термін є мінімальним часом зберігання, після закінчення якого продукт підлягає перевірці.
Як оформити замовлення?
Заявка на покупку онлайн або дзвінок менеджера
Консультація менеджера, допомога у виборі
Обговорення умов замовлення, форми оплати, постачання
Повна передплата або оплата за пересилання товару
Відправка продукції до будь-якого міста України
Отримання товару у відділенні служби доставки
Основні | |
---|---|
Виробник | Jotun |
Країна виробник | Норвегія |
Тип матеріалу, що фарбується | Метал |
Основа фарби | Силікатна |
Колір | Сірий |
Фасовка матеріалу | 20 л |
Ступінь блиску | Матова |
Кількість компонентів | Двокомпонентна |
Спосіб нанесення | Валіком, Механізований, Пензликом |
- Ціна: 12 000 ₴